Klant
Black Sheep Can Fly
Voor het theatergezelschap Black Sheep Can Fly hebben wij een social advertising ingezet voor hun nieuwste show: "Disgraced". Het doel van de campagne was het stimuleren van de online ticketverkoop, en hiervoor hebben we de kanalen van zowel Facebook als Instagram ingezet.
Met doelgerichte ads die de essentie van de voorstelling en het talent van de cast promoten, bereiken we theaterliefhebbers in hun feed. Door middel van pakkende advertenties die de geïnteresseerde bezoekers via één klik op de plek brengen waar de tickets gekocht kunnen worden, hebben wij ervoor gezorgd dat de zalen vol zitten.
Omdat de voorstelling berspreid over 33 locaties in Nederland te zien is. Hebben wij de campagne afgestemd op de schouwburglocaties. Zo zorgen we voor een efficiënte besteding van het budget en richten we de advertenties specifiek op mensen die dichtbij de betreffende schouwburg wonen.
Een sensationeel stuk met topacteurs Charlie-Chan Dagelet (o.a. Netflix serie Dirty Lines en Othello), Rick Paul van Mulligen (o.a. A’dam-E.V.A. en QUEER PLANET), Saman Amini en aanstormend talent Selin Akkulak en June Yanez. Deze moderne klassieker werd geschreven door Ayad Akhtar en vierde al triomfen in New York, Londen en München.
“Anderhalf uur genieten van hogeschool acteren, een hoog tempo en een geolied ritme”- NRC ★★★★
“Sterk samenspel van de imperfecte personages” – De Volkskrant ★★★★