Ik voel je maar rook zelf niet 1080x1080px
Project

Aarzel Niet

Klant

GGD Groningen

Social advertising

CASE: AARZEL NIET

IK ROOK MAAR IK BIJT NIET

Het aantal rokers in ozne samenleving daalt steeds verder sinds de beweging van de Rookvrije Generatie. Er lijkt een kloof te ontstaan tussen rokeers en niet-rokers, waarbij rokers zich toenemend een ‘paria’ voelen. Ze zien anti-rookmaatregelen vaak als betutteling en ongewenste bemoeizucht. GGD Groningen.

De online campagne is ingestoken om rokers en niet rokers samen te brengen en het gesprek met elkaar aan te laten gaan in de comments. Via Google Display is meteen specifieke targetting in Noord Nederland een grote campagne opgezet welke doorlinkt naar de campagnewebsite van GGD Groningen. Op deze websites zijn onder andere tips om te stoppen te vinden en biedt het de mogelijkheid om in contact te komen met de GGD. Hieronder een impressie van de online uitingen:

Resultaten

Bereik 1,5 miljoen
Klikken naar website 54150