Google Advertising

Wil jij snel en effectief meer traffic naar je website generen vanuit Google? Dan wil je vandaag nog starten met Google advertising! Wij helpen je daarmee. Met een slimme datagedreven strategie, rake advertenties en focus op resultaat houden we de kosten per klik minimaal. En het allermooiste: verhogen we het aantal websitebezoekers, leads en klanten aanzienlijk.

SAMENWERKEN
MET ART OF ADVERTISING?

Gericht adverteren in de zoekmachine (SEA)

Wat is Google Advertising?

Google Advertising wordt ook wel SEA genoemd. SEA staat voor search engine advertising. Het omvat alle vormen van adverteren welke Google aanbied. In het kort zijn dit search, display, video en remarketing. Met search adverteer je op specifieke zoekwoorden waar jouw potentiële klant op zoekt in Google. Display advertising zorgt ervoor dat banners razendsnel verspreid worden over het internet via het partnernetwerk van Google. Video advertising geeft de mogelijkheid om te adverteren via Youtube. Remarketing kan ingezet worden in combinatie met display advertising. Hiermee zorg je ervoor dat klanten weer in contact komen met je merk, product of dienst.

Google Search Ads

Een zoekopdracht is ontzettend vaak het begin van een klantreis. Met Google Search Ads ben jij het eerste antwoord op de vraag van je doelgroep.

Google Display Ads

Ruim 35 miljoen websites maken deel uit van het Google Display Netwerk. Oftewel: praktisch oneindig veel kansen om jouw boodschap te verspreiden.

Remarketing

Trek opnieuw de aandacht van eerdere websitebezoekers met remarketing. De snelste en meest kost-effectieve campagne in combinatie met Google Search en Display Ads.

Tracking tot de laatste button

Experts in Site Tracking

Door slim gebruik te maken van de zelflerende algoritmes van Google boren we de ultieme potentie van Google Ads aan. Hierdoor gaan de kosten per klik nog verder omlaag. En bereik je met hetzelfde budget dus nog meer resultaat. Het goed instellen van Google Tag Manager is hierbij essentieel. En om een lang en technisch verhaal kort te houden: wij regelen dit voor je.

Veelgestelde vragen

Vind je antwoord

Wat is Google Partner?

Niet iedereen kan zomaar Google Partner worden. Er zijn strenge criteria vanuit Google waaraan je bedrijf moet voldoen om officieel partner te worden. Zo moeten je campagnes uitvoerig worden geoptimaliseerd, medewerkers in je bedrijf moeten in het bezit zijn van alle Google Certificaten en geld er een minimale gezamenlijke bestedingslimiet van €10.000 per maand. Je krijgt de partnerbadge wanneer je als bedrijf aan alle onderdelen voldoet en een sterke groei bij je klanten realiseert in het Ad account.

Lees meer op onze Google Partner pagina

Hoe start ik met Google Ads

Simpel. Vraag een vrijblijvend gesprek aan via onze contactpagina wij nemen contact met je op en nemen alle stappen van A-Z door. Wij begeleiden je in het proces van opstarten van het Ad account tot het doornemen van de resultaten.

Hoe behaal ik het beste resultaat met Google Ads?

Start met een goed plan voorafgaand van de campagne. Bedenk welke doelgroep je wilt bereiken, waar slaat je doelgroep op aan en wat probleem los je op? Vervolgens zal met data en keywordonderzoek de juiste strategie bepaald worden. Wanneer de campagne staat is, worden de beste resultaten behaald door continu te blijven optimaliseren. Alleen op deze manier kan het maximale uit Google Ads worden gehaald.

Kun je goed meten wat de resultaten zijn?

Google Ads is bij uitstek hèt kanaal om de resultaten te meten. In combinatie met Google Tag manager tracken wij alle buttons en conversies. De resultaten worden verwerkt in een overzichtelijk rapport met KPI's die voor jouw bedrijf belangrijk zijn.

Wat kost adverteren op Google?

Adverteren kan al vanaf een paar euro per dag. Echter is voor elk bedrijf en strategie een eigen budget verreist. In een kort gesprek kunnen wij al snel inschatten welke investering het van jou kant verreist om succesvolle campagnes op te zetten.

Hoe sturen jullie campagnes bij?

Wekelijks kijken we naar de data welke vrij komt uit de campagne. Wij sturen op cijfers en controleren doorlopend de resultaten. Wanneer wij constateren dat een campagne een alge CTR heeft, hoge acquisitiekosten of niet het gewenste effect oplevert sturen wij bij. Dit kan op veel verschillende manieren zoals: max cpc bijstellen, Ads toevoegen, Ad teksten aanpassen, zoekwoorden uitsluiten en toevoegen, biedstrategie aanpassen of extra campagnes bijzetten.

Wanneer kan ik de eerste resultaten verwachten?

Wanneer de campagne goed is gekeurd door Google zijn de effecten hiervan vrijwel direct te zien. Je zal merken dat je meer sales, aanvragen of leads krijgt en het bezoekersaantal in je Google Analytics zal omhoog schieten.

Doen jullie ook aan maandelijkse rapportages?

Maandelijks rapporteren wij de uitkomsten van onze campagnes. Wij nemen even kort contact met je op om de resultaten te bespreken. Zo houd jij grip op de zaak en duidelijkheid in je marketingstrategie.

Meisje met de parel met bubbelgum